accountmanagement & consulting.
Vanuit onze ruime expertise van de arbeidsmarkt, onze kennis van de klant en oprechte interesse in onze klanten en talenten zijn wij in staat altijd het beste antwoord te bieden op elke vraag. Hiermee leveren we een effectieve bijdrage aan het behalen van doelstellingen van onze klanten en maken we elke dag weer een beetje meer het verschil. En zo bouwen we aan duurzame samenwerkingsverbanden.
De afdeling key-accountmanagement bestaat uit zo’n 14 key-accountmanagers en zijn verantwoordelijk voor zo’n 55 klanten. Als key-accountmanager zijn er klanten in diverse branches: banken en verzekeraars, rijksoverheid en gemeenten, industrie, logistiek, food en retail, telecom, automotive en overig. Je bent commercieel, financieel, contractueel en relationeel verantwoordelijk voor jouw klanten. Dienstverlening, performance en contacten met locaties gebeurt door operationeel account specialisten.
We hebben zo’n 350 operationele account specialisten in dienst die dagelijks de klanten helpen met strategische personeelsplanning, werving & selectie, in-, door- en uitstroom, uitzenden, duurzame inzetbaarheid, coaching en reïntegratie van personeel. En samen zorgen we voor tevreden klanten en blije medewerkers bij de klanten.